Курсовая работа: 5 Ферзі


Чтобы узнать стоимость работы и выбрать удобную систему оплаты, нажмите кнопку

Предмет:
Информационные системы и технологии, Программирование
Тип работы:
Курсовые работы
Количество страниц:
35

Мазмұны

 

КIРIСПЕ. 3

1. ЕСЕПТIҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ҚОЙЫЛЫМЫ.. 6

2. ЕСЕПТI ШЫҒАРУДЫҢ ТӘСIЛДЕРIН БАЯНДАУ.. 7

2.1 Iздеу алгоритмдерi 7

2.1.1. Сызықты iздеу. 7

2.1.2 Тосқауылы бар iздеу. 8

2.2. Сорттау алгоритмдерi 9

2.2.1. Таңдау арқылы сорттау. 9

2.2.2 Айырбаспен сорттау (“көбiкше” тәсiлiмен) 11

3. АЛГОРИТМНIҢ НЕГIЗГI ОЙЫН БАЯНДАУ.. 13

3.1 Қайталану командалары.. 13

3.2 Графиктік режиммен жұмыс істеу. 15

3.3 Экранды басқаратын процедуралар мен функциялар. 16

4. БЛОК-СХЕМА.. 20

5. ҚОЛДАНЫЛҒАН ТЕХНИКАЛЫҚ ЖАБДЫҚТАР. 25

6. ПРОГРАММАНЫ ШАҚЫРУ МЕН ЖҮКТЕУ.. 26

7. ЕСЕПТI ШЫҒАРУ АЛГОРИТМНIҢ ПРОГРАММАЛЫҚ ЖАЗБАСЫ (ПАСКАЛЬ ТIЛIНДЕ) 27

8. ЕНГІЗІЛГЕН МӘЛІМЕТТЕР. 32

9. ШЫҒАРЫЛҒАН МӘЛІМЕТТЕР. 33

ҚОРЫТЫНДЫ.. 34

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТIЗIМI 35

 

 

 

 

2.2. Сорттау алгоритмдерi

 

 

Сорттаудың ең қарапайым есебi массив элементтерiнiң өсу не кему ретiмен орналастыру болып табылады. Басқа есеп болып, берiлген белгiлер бойынша массив элементтерiн реттеу. Әдетте мұндай белгi ретiнде аргументi массив элементтерi болып табылатын белгiлi функция мәнi болып табылады. Бұл функцияны реттеушi функция деп атау қабылданған.

 

Сорттаудың әр түрлi тәсiлдерi бар. Әрбiр тәсiлдi N бүтiн сандардан өспелi массивтi сорттау мысалында көрсетемiз.

 

 

 

 

 

2.2.1. Таңдау арқылы сорттау

 

Тәсiл идеясы массивтiң максималды элементiн тауып, оны соңғы элемент (N номерлi) орнымен ауыстырылады. Содан кейiн максималды элемент N-1 орынға дейiн iзделiп, сол N-1 орынға қойылады және т.с.с. Максимум емес, минимум элемент iзделiп, оны бiрiншi, екiншi және т.с.с. орынға қоюға болады. Сонымен қатар бұл әдiстiң модификацияланған түрi – бiр мезетте максимум және минимум элементтердi iздеу қолданылады. Бұл жағдайда сыртқы циклдың қадамдар саны N div 2. ...

 

6. ПРОГРАММАНЫ ШАҚЫРУ МЕН ЖҮКТЕУ

 

 

 

 

 

  1. Жұмысқа кiрiспес бұрын, компьютердi ток көзiне қосып жүктеймiз. Содан кейiн Windows операциялық жүйесiнен бiзге қажет Turbo Pascal 7.x Borland Pascal 7.x интегралды бағдарламалау ортасына енемiз.

 

  F3 пернесiн басып, бiзге қажеттi файлды ашамыз. Егер ешқандай қате болмаса, онда Ctrl+F9 пернелерiн басып, бағдарламаны жүктеймiз. Ойнап болған соң Alt+X пернелерiн басып, бағдарламадан шығамыз. Ойынды қосудың басқа жолы ол [ойын файлының аты].exe файлын жүктеу арқылы да жүзеге асыруға болады.

 

2. Жұмысқа кiрiспес бұрын, компьютердi ток көзiне қосып жүктеймiз. Содан кейiн Windows операциялық жүйесiнен бiзге қажет Turbo C++ 3.0 интегралды бағдарламалау ортасына енемiз.

 

  F3 пернесiн басып, бiзге қажеттi файлды ашамыз. Егер ешқандай қате болмаса, онда Ctrl+F9 пернелерiн басып, бағдарламаны жүктеймiз. Ойнап болған соң Alt+X пернелерiн басып, бағдарламадан шығамыз. Ойынды қосудың басқа жолы ол [ойын файлының аты].exe файлын жүктеу арқылы да жүзеге асыруға болады.  ...

 

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТIЗIМI

 

 

 

 

 

 

  1. 1. Шелест В. Программирование. – Санкт-Петербург, BHV, 2001.
  2. 2. Роджерс Д. Алгоритмические основы машинной графики. – Москва, “Мир”, 1989.
  3. 3. Вирт Н. Алгоритмы + структуры данных = программы. – Москва, “Мир”, 1985. ...