Фронтальды жарық:
A)& Камераның артқы жағында
B) Жанында
C) 30-60 градус бұрышта
D) 90 градус бұрышта
E) Студиялық жағдайда
*****
Видеокамераның обьективінен 30-60 градус бұрышта орналасқан жарықты қалай атайды:
A)& Диоганальды
B) Фронтальды
C) Контраст
D) Студиялық жарық.
E) Фондық жарық
*****
Түсірім кезінде біркелкі қылып көрсететін жарықтың түрі:
A)& Толықтырушы
B) Салушы
C) Контурлық
D) Модельдік
E) Фондық жарық
*****
Архитектуралық формаларды түсіргенде қолданылатын жарықтың түрі:
A) Толықтырушы
B) Салушы
C)& Контурлық
D) Модельдік
E) Фондық жарық
*****
Болашақ телетуындының бейнелеу және дыбыстық шешімін қағазға түсіру:
A) Монтаж
B) Редакциялау
C) Режиссура
D)& Сценарий
E) Аранжировка
*****
Қозғалыстағы камерамен түсірудің неше түрі бар:
A)& 3
B) 4
C) 10
D) 2
E) 5
*****
Радиожурналистердің “Днепр-8” шағын магнитофонды қай жылы қолдана бастады:
A) 1908 жылы
B) 1954жылы
C)& 1952 жылы
D) 1934жылы
E) 1915жылы
*****
Радиохабарлардың көркемдік ерекшелігі:
A) Әсем безендірілуі
B) Студия (фон болуы)
C)& Музыкалығы
D) Техникалығы
E) Оперативтілігі
*****
Радиодағы фонотекалық материалдарды таңдап, фонограмма жазуды бақылайтын шығармашылық қызметкер:
A) Режиссер
B) Ди-джей
C)& Дыбыс режиссері
D) Дыбыс операторы
E) Репортер
*****
Формат дегеніміз не:
A) Хабардың хронометражы
B) Хабардың мерзімі
C)& Телерадио хабарларының тұрақты сипаты
D) Телехабардың тұрақты мөлшері
E) Телехабардың формасы
*****
Микрофондар қолдану қызметіне қарай неше түрге бөлінеді:
A)& Үш
B) Екі
C) Объективтілік
D) Гуманизм
E) Ақпараттық
*****
Аудиторясының көлеміне жазылатын хабарының барысына орай микрофондар қанша түрлерге бөлінеді:
A) Екі
B) Бес
C)& Төрт
D) Алты
E) Үш
*****
Монтаждың шығармашылық процеске айналуына мол еңбек сіңірген ұлы суреткер:
A) Д.Гриффит
B)& С.Эйзенштейн
C) Б.Розинг
D) В.Зворыкин
E) М.Ромм
*****
Ағылшын тілінен аударғанда “шағын”, “кіші” және “дыбыс” деген сөздердің қосындысын білдіретін ұғым:
A) Магнитофон
B) Видеомагнитофон
C) Декодер
D) Стереофон
E)& Микрофон